Renklerin Gücü Adına

Şu moda bloglarını dolanıyorum yok hangi dönemden esinlenmiş, yok renkleri ne, objeleri ne öğreneyim diye.. Yok arkadaş birinin dediğini, diğeri tutmuyor. Hani bi doktora gidersin teşhisi koyar, başka doktor başka bir teşhis koyar ya o hesap. İşin içinden çıkamıyorum. Araştırdığım 2012 – 2013 kış modası, kaynakları okuyorum bir yandan, bir yerde 60’lar diyor, başka yerde 50’lere dönüyor iş. Neyse bir önceki posta hiç takılmadan ve kendimle çelişerek renkler 1950’lerden esinlenmiş diyeceğim, siz de takılmayın.

Efenim neymiş renklerimiz: Kobalt, aristokratik şarap, muhafazakar gri, asil hardal, elegan uçuk pembe tonları (Kaynak: 2012-2013 Sonbahar/Kış Renk Trendleri)

Moda deyince renkler bir havalı çıkıyor ağızdan, bildiğin açık pembe oluyor mu sana elegan uçuk pembe tonu.. İşte o renk seni tavladıysa bitmişin arkadaş. Sen de vahşi kapitalist düzenin içindesin artık 🙂

İlla renkleri bilelim diyenler için Pantone’ye göre renkler aşağıda, ben beğendim.. Şu elegan uçuk en son renk 🙂

 

Bir Cevap Yazın

