İyi Dersler Arkadaşlar…

Bizim zamanımızda okul modası çok karmaşık değildi. Burlington çorap, Lacoste gömlek, George Hogg ayakkabıyla işi bitirmek mümkündü. Bana sorarsanız gayet şık bir kıyafetti, o dönemin gevşetilmiş okul üniforması.

Bu yazının özeti 90’larda okullu olmak olaydı, daha devam ederdim ama konumuz 2012-2013 öğrenim yılı lise modası olacağından, bu da tam bugün iyice şekilleneceğinden hemen bir lise öğrencisi kardeşimizden bilgi almak üzere telefona sarılmaya karar verdim.

Araştırmacı ve detaycı kimliğimle, bu sene liseye giden trendy bir insanın olmazsa olmazlarını aşağıya maddeledim.

  • sıuperga
  • converse
  • tiger

Bir de trendy liseli superga ve converse bez olsa bile yağmurda, çamurda vazgeçmiyormuş duyduğuma göre… Bazılarının favorisi de dize kadar siyah çorap ve siyah babetmiş. Gömlekle ya da çorap markasıyla ilgili henüz bir duyum almadım. Alırsam paylaşırım.

Bu vesileyle yeni ders dönemi hayırlı uğurlu olsun diyorum.

Haydi iyi dersler arkadaşlar…

Bir Cevap Yazın

