Örgülü Saçlar

Neredeyse bir yıldır örgü saç furyası aldı başını gidiyor.. Yakıştırana da çok yakışıyor.

Hani bazı kızlar vardır saçlar hep şahane gezerler, yataktan kalkmış ta şöyle bir toplamış gibi saçı ama mükemmel görünür.. İşte ben o kızlara hep özendim. Madem böyle bir yeteneğim yok bari en beğendiğim örgü modellerimi şuraya sıralayayım bari dedim.

Bir de eğer vaktiniz varsa aşağıdaki çekimle gayet şık bir saç yaratmak mümkün ama ben izlerken üşendim resmen, çekim neredeyse 10 dk. sürmüş.

Tory Burch de son defilesinde sadece örgülü saç modeli kullanmış.

Bir Cevap Yazın

