Hala baykuş, hala kurukafa

Owl_Final

Bir de şirin olsalar bari.

Bir arkadaşım var, trendleri çok yakından takip eder. Ünlü biri ama ismini yazmayayım şimdi, ayıp olmasın. Diyalogumuzu aynen aktarıyorum.

Ben: Kardeş, sen bilirsin hangi obje moda şimdi?

Trend follower: Ne demek o anlamadım?

Ben: Hani baykuş gibi, hani kurukafa gibi.

Trend follower: Ben hala onları seviyorum

Ben: Kızım nesini seviyorsun?

Trend follower: Ama çok tatlı diğğğ miii?

Bak aynen bu cevabı verdi. Şimdi okuyorsa bana kızıyordur ama böyle cevap mı olur….

imagesŞurada ecnebi arkadaş tarz yapmış, fena olmamış.

images (1)

Böyle de fena durmuyor sanki…

Bir Cevap Yazın

